27 sie 2015

Moje sposoby na rok szkolny



W tej notce opiszę wam moje sposoby na rok szkolny. Zapraszam :)



1. Na początek według mnie trzeba by zorganizowanym. Nie da rady spamiętać wszystkich dat, sprawdzianów, kartkówek, zaliczeń, prac domowych...Dlatego właśnie warto zrobić sobie kalendarz, w którym wszystko będzie widoczne i zrozumiałe.
Idealnym sposobem będzie kupienie lub zrobienie sobie kalendarza.
Jest to banalnie proste. Wystarczy na kartce papieru zrobić kilka kwadratów na daty i ozdobić go sobie w wybrany sposób. Ja poszłam trochę na łatwiznę i mam kupny. ;)
Jest na prawdę śliczny (na zewnątrz i w środku), nie był aż taki drogi, ma gumeczkę, żeby się nie otwierał + każdy dzień ma osobną kartkę, więc można sobie nawet dzień rozplanować godzinowo, jeżeli ktoś ma taką potrzebę. :)

2. Kolejnym według mnie niezbędnym elementem są małe karteczki lub karteczki indeksujące i zakreślacze, którymi będziemy mogli zaznaczać sobie ważniejsze elementy, np. czego mamy się nauczyć na sprawdzian.

3. Trzecim elementem dla mnie niezbędnym jest korektor. Każdy z nas się myli pisząc i każdemu z nas zdarzyło się, że nauczyciel po podyktowaniu zmienił zdanie i kazał kreślić. Wygląda to nieestetycznie, a ja lubię mieć ładne, zadbane zeszyty. Kupiłam sobie zestaw trzech korektorów w taśmie, bo są wygodniejsze niż takie podobne do długopisu, które trzeba wyciskać i później bolą palce.




Niedługo pojawią się kolejne posty o szkole, czekajcie, sprawdzajcie! :)

Bez czego Wy nie możecie zacząć roku szkolnego? Jak podoba Wam się post? :)



10 komentarzy :

  1. Nono, nowy wygląd bloga jest prześliczny, tak jak zdjęcia. :) A taki kalendarz by mi się przydał. Niby zapisuję sobie w szkolnym laptopie jakieś ważne rzeczy, ale w domu go praktycznie nie otwieram.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny jest ten kalendarz, świetny nagłówek bloga *,*
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kalendarz dobra rzecz :D Ale ja zawsze po miesiącu tracę zapał do jego uzupełniania ;) ;) Przydatną rzeczą są też kolorowe cienkopisy, dzięki nim w zeszytach jest weselej :D
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowy wygląd bloga świetny *,*
    Mam bardzo podobny kalendarzyk :)
    Zapraszam do obserwacji, xoxo
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy Blog i post! :) Świetne zdjęcia ♥
    Czy mogłabys poklikac w linki w poscie poniżej? Byłaym baardzo wdzięczna! Dziekuję!♥
    http://lovelysoophie.blogspot.com/2015/08/my-wishlist-from-cndirect.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taki sam kalendarz, jest cudowny! :)
    Ja również nie wyobrażam sobie życia bez kolorowych karteczek i zakreślaczy :)
    Zapraszam http://anszelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. na prawdę świetne sposoby! :D

    Zapraszam, może Ci się spodoba?:*
    mój blog- [klik]♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne sposoby :) szkoda że już skonczylam szkole, gdy widzę posty o szkole robi mi się smutno, tesknie za nią :) super wpis !
    Pozdrawiam cieplutko myszko:*
    Ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć :)
    Nominuję Cię do LBA, więcej na moim blogu http://andrew-scott-poland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Na szczęście ja mam jeszcze miesiąc wolnego od studiów. ;) Ale powodzenia w szkole! ;) Fajne rady!

    Mega grafika bloga, i fiolecik. <3

    Uwielbiam tutaj wchodzić i czytać nowe wpisy.
    Dzięki za odwiedziny mojego bloga! ;) Obserwuję Twojego bloga i zapraszam do mnie. Nowy post, który może przekona Cię do obserwacji, jeśli jeszcze tego nie zrobiłaś! Tak, czy inaczej zapraszam do siebie.
    ellipsisoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się z każdego szczerego komentarza.
Nie dodawaj takich, typu kopiuj/wklej.
Zostaw link do swojego bloga, zajrzę. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka