28 sie 2015

TAG: Back to school

Cześć! :)
W tym tagu odpowiem na 16 pytań na temat szkoły. Miłego czytania :)


1. O której wstajesz do szkoły?
Teraz będę wstawać około 6:15/20, bo będę miała dalej...

2. Ulubiony nauczyciel?
W gimnazjum bardzo lubiłam Panią od polskiego i angielskiego, w Technikum handlowym od matematyki i wf a w budowlanym w sumie nikogo tak bardzo nie lubiłam.. xD Teraz nowa szkoła, zobaczymy. ;)

3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
Najlepsze oceny mam z matematyki, polskiego i angielskiego.

4. Plecak torba czy tornister?
Wcześniej nosiłam torbę i nabawiłam się skoliozy... Od roku noszę plecak:wygodniej, o wiele zdrowsze i więcej się mieści. :)

5. Czy malujesz się do szkoły?
Zdarza się, że się nie maluję, ale to na wiosnę/lato, gdy robi się ciepło - łapię Słońce :)

6. Do szkoły spodnie,spódnice czy sukienki ?
Zależy od humoru i pogody. Najczęściej noszę spodnie.

7. Czy nosisz dodatki do szkoły (bransoletki itd.) ?
Tak, mam swoje ulubione, których nigdy nie zdejmuję. :)

8. Przedmioty, z których uważasz, że jesteś słaba , źle Ci z nimi idzie?
Geografia i Fizyka.

9. Czy jest przedmiot którego nie rozumiesz ? Chcesz poprawić swoją ocenę z niego ?
Nigdy nie będę miała dobrej oceny z geografii. Z fizyką nie jest tak źle, czasami są 3/4, geografia u mnie jest okropna...
              
10. Do szkoły chodzisz pieszo czy jeździsz autobusem,taxi,samochodem?
Teraz będę jeździć autobusem, wcześniej chodziłam na piechotę.

11. Zmieniasz buty w szkole?
W zimę, gdy jest mokro, śnieg, deszcz i wgl..

12. Czy lubisz ćwiczyć na wf w szkole ?
Zależy od nauczyciela..xD Jeżeli jest fajny, to bardzo lubię. :)

13. Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?
Myślę o szkole, ale nie tęsknię. xD

14. Jak czujesz się w swojej szkole?
Jeszcze nie wiem, jak będę się czuła. :)

15. Czy w twojej szkole obowiązują mundurki ?
Nie obowiązują. Ale niektóre nie są takie złe. ;)

16. Do której zdałaś klasy ?
Powinnam iść do drugiej ponadgimnazjalnej, ale wszyscy, którzy przeczytali więcej o mnie wiedzą, dlaczego znowu idę do pierwszej. (Zdałam, to nie o to chodzi. ;))

A jak Wy byście odpowiedzieli? Zdaliście? Jakie przedmioty lubicie najbardziej?




2 komentarze :

  1. Witam.

    Współpracujecie z blogerkami? Bo jestem zainteresowana. Mam bloga, który ma 5344 obserwatorów i 62 000 000 wyświetleń. Chcielibyście wspołpracować ze mną?

    Mój blog http://agata-wojtkowiak.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się z każdego szczerego komentarza.
Nie dodawaj takich, typu kopiuj/wklej.
Zostaw link do swojego bloga, zajrzę. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka