15 sie 2015

Jak zrobić szorty ze starych spodni

Dzisiaj opowiem Wam, jak zrobiłam ze spodni, w których nie chciałam chodzić nowe spodenki. :)



  • Na początek narysowałam sobie markerem miejsca, gdzie będę obcinać spodnie, widać na zdjęciu wyżej. :)
  • Później oczywiście pocięłam spodnie, zawinęłam je i przyszyłam nitką przy szwach, żeby mi się nie odwijały. Ja wzięłam czarną nitkę, ale może to być biała czy inna ciemna, kolorowa raczej będzie widoczna, chyba, że o to Wam chodzi. :)
  • W tym momencie możecie robić, co Wam się żywnie podoba lub tak po prostu zostawić. Ja postanowiłam trochę porozcinać lewą kieszeń i potraktowałam to wszystko pilniczkiem. Tak samo na małej kieszonce z prawej strony. Wytarłam pilniczkiem jeszcze kilka miejsc takich, jak kieszenie z tyłu (nic więcej tam nie robiłam), obok rozporka, bok guzików, pomiędzy szlufkami i trochę prawą kieszeń.
  • Powyciągałam sobie jeszcze te wnętrze kieszeni, żeby to fajniej wyglądało.
  • U mnie to już wszystko, ale Wy oczywiście możecie robić, co chcecie! Przyszyć koronkę, materiał, pofarbować, wybielić...ogranicza Was tylko wyobraźnia. :)




Jeżeli chcecie więcej diy, zostawcie komentarz, udostępnijcie.
Przy okazji.. nie da się nie zauważyć nowego wyglądu... :) Jak Wam się podoba, bo mnie na razie zadowala, ale takie zmiany będą dosyć często, bo bardzo szybko mi się nudzą takie zwykłe szablony, trzeba się przyzwyczaić.

Na razie, Cześć! :)



6 komentarzy :

  1. Też właśnie tak robię ze spodniami, które już nie noszę. Jestem jednak w tym bardzo kiepska i zazwyczaj to tak obcinam, że wyglądają okropnie i i tak ich nie noszę. XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Laura, jeżeli Ci nie wyjdzie prosto a podoba Ci się długość, to wystarczy końce potraktować pilniczkiem lub czymś podobnym i powyciągać kilka sznurów. :) Oczywiści wtedy lewa i prawa musi być w miarę równa. ;)

    A jeżeli wyjdą Ci krzywo, tj. jedna dłuższa od drugiej, to po prostu zawijasz tak, jak ja na górze. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne spodenki :) immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie je przerobiłaś :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! *-*

    Ja już obserwuję, mam nadzieję, że się odwdzięczysz! ^^
    Mój blog, zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysł na post! :)
    http://imwandm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się z każdego szczerego komentarza.
Nie dodawaj takich, typu kopiuj/wklej.
Zostaw link do swojego bloga, zajrzę. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka