24 sie 2015

TAG: 100 pytań, których nikt nie zadaje

Cześć, dzisiaj mam dla Was TAG, który pochodzi z YouTube, ale...to nie znaczy, że na blogu nie można tego zrobić! :)

Zapraszam!


1. Najlepsza rzecz jaka Ci się przytrafiła w życiu?
Nie wiem, sama. Może... 22 sierpnia 2013 roku, a co to jest...zatrzymam dla siebie.. ;)

2. Śpisz przy zamkniętej czy otwartej szafie?

Zamkniętej.

3. Czy zabierasz szampony i odżywki z hotelu?

Raczej nie.

4. Czy musisz być cała przykryta kołdrą?

Albo cała, albo jedna noga, albo kołdra pomiędzy nogami. Najczęściej to ostatnie.

5. Czy kiedykolwiek ukradłaś znak drogowy?

Nie..

6. Czy wycinasz kupony, ale później z nich nie korzystasz?

Nigdy nie wycinałam kuponów.

7. Czy wolałabyś zostać zaatakowana przez niedźwiedzia czy przez rój pszczół?

Przez niedźwiedzia. Bardziej się boję pszczół..i raczej łatwiej uciec przed niedźwiedziem.

8. Czy lubisz używać karteczek naklejanych?

Czasami ich używam.

9. Czy masz piegi?

Nie mam.

10. Czy zawsze uśmiechasz się do zdjęć?

Nie zawsze, ale ostatnio coraz częściej.

11. Co wkurza cię co niekoniecznie wkurza innych?

Nie mam pojęcia. Wkurza mnie to, jak ktoś mi coś proponuje dziesięć razy, chociaż mówiłam, że nie chcę, ale chyba to każdego denerwuje. ;)

12. Czy kiedykolwiek liczyłaś swoje kroki podczas spaceru?

Tak.

13. Czy kiedykolwiek załatwiałaś się w krzakach?

Zdarzało się, jak raczej każdemu.

14. Czy kiedykolwiek robiłaś grubszą sprawę w krzakach?

Nie, tego nie. xD

15. Czy kiedyś tańczyłaś bez muzyki?

Tak, sama wtedy sobie śpiewałam/nuciłam.

16. Czy gryzłeś swoje długopisy/ołówki?
Zdarza się.

17. Z iloma osobami spałeś w tym tygodniu?

Z samą sobą. 

18. Jaki jest rozmiar Twojego łóżka?

Dwuosobowa kanapa. Lubię spać na dużym łóżku.

19. Piosenka tygodnia.

Podana na blogu.

20. Czy przeszkadzają ci faceci ubierający się na różowo?

Nie.

21. Czy nadal oglądasz bajki?

Zdarza się.

22. Jaki jest Twój najmniej ulubiony film?

Nie mam pojęcia w tym momencie.

23. Gdzie zakopałabyś znaleziony skarb?

Gdzieś w lesie.

24. Co pijesz najczęściej do obiadu?

Mleko lub herbatę.

25. Ulubiony sos do nugetsów?

Nie przepadam za nuggetsami.

26. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?

Spaghetti.

27. Jakie filmy możesz oglądać w kółko i nadal kochasz?

W sumie jest jeden film, który oglądałam już kilka razy i za każdym razem śmiałam się tak samo: Gorąca laska, ale wczoraj oglądałąm bardzo fajny film z Robinem Williamsem, pt."Człowiek przyszłości." FANTASTYCZNY FILM! POLECAM GO KAŻDEMU, kto lubi takie wrażliwe filmy! :)

28. Ostatnia osoba którą pocałowałaś lub która Ciebie pocałowała?

Mój chłopak -> Milan . :)
29. Czy byłaś kiedyś w harcerstwie?

Byłam...i to nawet nie dawno.

30. Czy kiedykolwiek pozowałeś nago w magazynie?

Nie, nie zamierzam.

31. Kiedy ostatnio pisałeś do kogoś list na papierze?

W zeszłym roku.

32. Czy potrafisz wymienić olej w samochodzie?

Nie umiem.

33. Czy kiedykolwiek dostałaś mandat za przekroczenie prędkości?

Nie mam prawa jazdy jeszcze.

34. Czy kiedykolwiek zabrakło Ci benzyny?

Pytanie wyżej.

35. Ulubiony rodzaj kanapki?

Tosty lub takie z Subway.

36. Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie?

Omlety.

37. Kiedy chodzisz spać?

Zależy, czy jestem zmęczona.

38. Czy jesteś leniwa?

Bardzo.

39. Za co przebierałaś się na bale w przedszkolu?

Nie chodziłam do przedszkola, ale w podstawówce pamiętam, że raz byłam myszką, potem księżniczką i wiedźmą.

40. Jaki jest twój chiński znak zodiaku?

Tygrys.

41. W ilu językach mówisz?

Polski. Trochę angielski. Uczyłam się niemieckiego i hiszpańskiego, ale słabo..

42. Czy prenumerujesz jakiś magazyn?

Już nie.

43. Lego czy lincoln lego?

Nie mam pojęcia...

44. Czy jesteś uparta?

Bardzo, bardzo, bardzo.

45. Leno czy Letterman?

...

46. Czy oglądałaś kiedyś seriale?

Tak.

47. Czy boisz się wysokości?

Nie, ale gdybym stanęła na 15/16 piętrze, to podejrzewam, że pikawa by mi skakała.. 

48. Czy śpiewasz w samochodzie?

Nucę.

49. Czy lubisz śpiewać pod prysznicem?

Tak samo, jak wyżej wolę nucić.

50. Czy lubisz tańczyć w aucie?

Nie wiem, czy można tańczyć w aucie, chyba, że jako pasażer, to zdarzało się.

51. Czy używałeś broni?

Nie.

52. Kiedy ostatnio robiłaś zdjęcie u fotografa?

W kwietniu tego roku.

53. Czy uważasz, że musicale są kiepskie i tanie?

Nie, niektóre są na prawdę fajne.

54. Czy święta są dla Ciebie stresujące?

Raczej nie.

55. Czy kiedykolwiek jadłaś pierogi?

Tak.

56. Ulubione ciasto owocowe?

Sernik na zimno.

57. Kim chciałeś być w dzieciństwie?

Malarką.

58. Czy wierzysz w duchy?

Tak.

59. Czy miałeś kiedyś uczucie Déja vu?

Oczywiście.

60. Czy bierzesz codziennie witaminy?

Tak.

61. Czy nosisz kapcie?

Tak, ma takie różowe z futerkiem.

62
. Czy nosisz szlafrok?
Czasami.

63. W czym śpisz?

Spodenki i bluzka.

64. 
Pierwszy koncert?
Nie pamiętam czy wcześniej był Enej na Plaży Miejskiej, czy Pezet na Starówce...

65. Superpharm, natura czy rossman?

Rossman i Natura.

66. Nike czy adidas?

Raczej Nike.

67. Cheetos czy fritos?

Cheetos.

68. Orzeszki czy nasiona słonecznika?

Orzeszki.

69. Czy słyszałaś o grupie Tres Bien?

Nie.

70. Czy brałaś lekcje tańca?

Tak.

71. Jaki zawód wyobrażałaś sobie wykonywany przez rodzeństwo?
Gdy byłam dzieckiem uważałam, że moje rodzeństwo wiecznie będzie mieskzało z nami i nigdy nie będą pracować.

72. Umiesz zwinąć język w rurkę?

Tak.

73. Czy kiedyś wygrałaś konkurs ortograficzny?

Tak.

74. Czy kiedykolwiek płakałaś ze szczęścia?

Tak, w tym lub tamtym roku.

75. Czy masz płyty gramofonowe?

Nie mam.

76. Czy masz gramofon?

Nie.

77. Czy palisz kadzidełka?

Wolę świeczki, według mnie kadzidełka śmierdzą.

78. Czy kiedykolwiek byłaś zakochany?

Tak, to normalne.

79. Jaki koncert chciałabyś zobaczyć?

To nie jest możliwe, ponieważ ten zespół już nie istnieje..

80. Ostatni koncert jaki widziałaś?

Wydaje mi się, że był to koncert Pokahontaz, ale nie jestme pewna.

81. Gorąca czy zimna herbata?

Gorąca.

82. Cukier czy słodzik?

Cukier.

83. Jak dobrze potrafisz pływać?

Średnio dobrze, szybko się męczę, niestety.

84. Czy potrafisz wstrzymać oddech bez zatykania nosa?

Nie umiem.

85. Czy jesteś cierpliwa?

Tak, ale każdy ma swoje granice.

86. DJ czy zespół na wesele?

Ostatnio byłam na weselu i zespół.

87. Czy kiedykolwiek wygrałaś jakiś konkurs?

Tak.

88. Czy miałeś kiedyś operację plastyczną?

Nie, nie zamierzam.

89. Wolisz czarne czy zielone oliwki?

Nie lubię oliwek.

90. Czy umiesz szyć/wyszywać?

Umiem szyć, ale nie jakoś specjalnie.

91. Najlepsze miejsce na kominek?
Salon albo jadalnia.

92. Chcesz wyjść za mąż?

Za kilka lat na pewno.

93. Jeśli masz męża, jak długo jesteście małżeństwem?

Nie mam męża.

94. W kim podkochiwałaś się jak byłeś w przedszkolu?

Gdy byłam w podstawówce, podkochiwałam się w moim młodszym koledze.

95. Czy dążysz do celu po trupach?

Tak, ale nie po trupach.

96. Czy masz dzieci?

Nie mam dzieci.

97. Czy chcesz mieć dzieci?

Po ślubie, gdy już będę ustatkowana.

98. Ulubiony kolor?

Różowy, zielony, niebieski, czarny...

99. Tęsknisz za kimś teraz?

Pozostawię to dla siebie.

100. Czy chodzisz na fitness?

Nie chodzę.


Mam nadzieję, że przeczytaliście do końca, starałam się nie wypisywać, tylko odpowiadać zwięźle i na temat.
Jeżeli ktoś chce, to oczywiście może zainspirować się tym tagiem, zrobić go u siebie. Śmiało! ;)


Co myślicie o wykorzystywaniu tagów z Youtube?




3 komentarze :

  1. Masz rację na blogu też mile widziane są takie Tagi :)
    super odpowiedzi :)
    jeśli masz ochotę na wspólną obserwację daj znać u mnie :)
    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Design na blogu mam ze strony internetowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog :)

    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :)

    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się z każdego szczerego komentarza.
Nie dodawaj takich, typu kopiuj/wklej.
Zostaw link do swojego bloga, zajrzę. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka