20 sie 2015

Niezbędnik każdej kobiety

Cześć! :)
W tej notce chcę Wam opowiedzieć o czymś, co według mnie jest niezbędnikiem każdej kobiety, a mianowicie...woreczek w którym można schować co nam się żywnie podoba.


Każda z nas ma mniejsze czy większe rzeczy, które zawsze nosi przy sobie. Ja gdy zmieniam torebkę często czegoś zapominam, ale znalazłam na to sposób. Taki woreczek można kupić prawie wszędzie. Ja mam trzy swoje. Dwa mniejsze: srebrny i szary i jeden większy, przezroczysty. 
Co tam przechowywać? 
To, co uważacie za słuszne!
Ja u siebie noszę: 
-zapalniczkę-bo zawsze się przyda,
-świeczkę, bo uwielbiam świeczki :),
-gumkę do włosów-chyba nie muszę tłumaczyć :),
-tampon-każda kobieta zawsze powinna mieć przy sobie jedną sztukę, nawet gdy nie potrzebuje;),
-ulubiony balsam do ust, ja mam Nivea lub bebe; używam ich na zmianę,
-kilka wsuwek.
Mi tyle starczy, ale jak wspomniałam wcześniej, każdy może tam włożyć, co tylko chce i potrzebuje.
Moim zdaniem takie woreczki to bardzo dobry pomysł na przechowywanie takich rzeczy, nie gubią się, są w jednym miejscu i zawsze pamiętam, żeby zabrać ze sobą mój mały woreczek, bo mieści się wszędzie. :)

Kilka zdjęć moich osobistych woreczków, możecie się później podzielić swoimi. :)




 A Wy co nosicie przy sobie najczęściej?




4 komentarze :

  1. Ja zachęcam do obserwacji ♥
    lovelysoophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł całkiem niezły. Rzadko noszę torebki, ale mam kilka rzeczy, które zawsze walają mi się po kieszeniach: klucze, jakieś drobne, karta na busa i przeważnie zapominam coś przełożyć. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super pomysł na post <3
    http://giirlwithoutface.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przy sobie noszę zawsze klucze i telefon - nic więcej mi do szczęścia nie trzeba:)
    Pozdrawiam serdecznie hdshua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się z każdego szczerego komentarza.
Nie dodawaj takich, typu kopiuj/wklej.
Zostaw link do swojego bloga, zajrzę. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka