6 lip 2015

Zdjęcia znad Morza

Powrót z wyjazdu..Trochę zdjęć, mało słów.




Nawet nie mam siły nic pisać na temat tej koloni.. Ośrodek średni, wyróżnianie dzieci, jedzenie średnie, często kupne, a reszty po prostu nie skomentuje. Ale przynajmniej mam natchnienie na kolejny post o dosyć poważnej tematyce.
Nie chcę sobie psuć tych dobrych wspomnień, więc najchętniej bym o tym wszystkim zapomniała. Na szczęście poznałam tam kilka wspaniałych osób i spędziłam bardzo dobry czas z moim chłopakiem, bo byliśmy tam razem.
Więcej nie będę pisała, bo to, co się tam działo, to skandal..dlatego wróciłam 2 dni wcześniej.









bystka




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się z każdego szczerego komentarza.
Nie dodawaj takich, typu kopiuj/wklej.
Zostaw link do swojego bloga, zajrzę. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka