1 mar 2016

SweetExpo 2016

Na początku chciałam przeprosić sześć osób, które dodały komentarze, a ja przez omyłkę, zamiast "Publikuj", nacisnęłam "Usuń"......
To nie było moim zamiarem!

A teraz przejdźmy do rzeczy.



W środę 24.01 byłam na Targach SweetExpo w Warszawie, chciałabym Wam pokazać, co zobaczyłam. :)


Opowiadać za dużo nie ma, co.
Hala była ogromna, bardzo dużo stoisk z mniej lub bardziej sympatycznymi ludźmi, jednak najczęściej byli Ci drudzy. :)

Były stoiska z lodami, pieczywem, wypiekami, ozdobami, maszynami itp.

Miałam możliwość pojechania tam tylko dlatego, że dwie dziewczyny ze starszej klasy dostały się do finału konkursu SweetExpo. Zajęły 4. miejsce, jako reprezentantki szkoły, ale i tak gratuluję dotarcia do FINAŁU! W końcu to jest OGÓLNOPOLSKI konkurs.

Przepraszam za jakość niektórych zdjęć, ale tak mi się ręce trzęsły, że i tak wybrałam te najlepsze. :) Chciałabym tak dużo Wam pokazać, a tak mało mogę..

Ten tort zajął pierwsze miejsce w nagrodzie publiczności.











Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się z każdego szczerego komentarza.
Nie dodawaj takich, typu kopiuj/wklej.
Zostaw link do swojego bloga, zajrzę. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka