21 sie 2016

Filmaniaczka #1



Chciałam zacząć tą serię jakimś na prawdę dobrym filmem, jednak kiedy zobaczyłam ten, byłam tak przerażona i zdegustowana, że musiałam Was ostrzec. Chodzi mi oczywiście o animację dla dorosłych "Sausage Party." Filmweb, ocenia to na 6,5 gwiazdki, ale moje zdanie jest nieco inne..

Nie, to nie jest dobry film..
Nie, to nie jest śmieszny film..
Nie, to nie jest interesujący film..
Mnie tylko i wyłącznie zażenował.. Fabuła nie jest porywająca, a zwiastun zapowiadał się tak dobrze..

Nawet nie wiem, co o nim dokładnie napisać.. Jest po prostu...nieodpowiedni, zły.

Nie polecam oglądać tego filmu, mi się bardzo NIE podobał.

Ale może Wy macie inne wrażenia co do tej animacji?




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się z każdego szczerego komentarza.
Nie dodawaj takich, typu kopiuj/wklej.
Zostaw link do swojego bloga, zajrzę. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka