10 sty 2016

Najlepsze w 2015



Jak Wam mija początek roku 2016? Mój zaczął się dobrze, chociaż Sylwester nie był szczęśliwy, mimo to od początku spotykają mnie zarówno te złe, jak i dobre chwile, jednak tych drugich jest zdecydowanie więcej. :) Coś czuję, że to będzie mój rok. ;)

W tym poście chcę Wam opowiedzieć o moich ulubionych rzeczach z 2015. Chcę zaznaczyć, że jest to tylko MOJE ZDANIE, które może różnić się od Waszego, dlatego zachęcam inne blogerki do pisania takich postów i podlinkowania - chętnie przeczytam, lub po prostu pisania tu w komentarzach, będzie mi bardzo miło. :)


1. Film
Długo się nad tym zastanawiałam i wybrałam "Marsjanina". Nie będę rozpisywać się, dlaczego. Ten film trzeba po prostu obejrzeć.

2. Bajka
W 2015 świat opanowały "Minionki", ja jednak wybieram "W głowie się nie mieści." Fantastyczna produkcja, która doskonale Cię rozbawi. Zarówno dla tych młodszych, jak i starszych. ;)

3. Piosenka
Tu zdecydowanie wygrywa The Weekend - The Hills - zakochałam się w tej piosence! Rytm, wyrazisty bas, dobry wokal i ciekawy tekst. Nie każdemu się spodoba (zwłaszcza jeżeli chodzi o tekst), ale mnie coś w tym urzekło i jestem ogromną fanką tego piosenkarza.

4. Muzyka z filmu
Mimo, że film średnio mi się spodobał, to jakość, zdjęcia i przede wszystkim muzyka, o której tu mówimy z filmu "Pięćdziesiąt twarzy Greya" jest niesamowita! TU macie podlinkowaną playlistę ze wszystkimi piosenkami, które według mnie są fantastyczne.

5. Aplikacja
W 2015 królował Snapchat i nie mogę temu zaprzeczyć, jednak ja wybieram Wattpad. Moja wiedza jest ograniczona i nie wiem, kiedy ta aplikacja została stworzona, jednak mimo to, ja ją poznałam niedawno i od razu mi się spodobała! Prawie wszystkie książki na wyciągnięcie ręki! Możesz najpierw przeczytać jakiś fragment książki, zanim zdecydujesz się ją kupić, bądź przeczytać ją całą. Bardzo spodobało mi się również to, że tutaj możesz sam tworzyć, a kto wcześniej czytał mojego bloga wie, że jestem fanką wszelkiej twórczości własnej!

6. Kosmetyk
Tutaj mam dwie podkategorie: pielęgnacja i makijaż.
Jeżeli chodzi o ten pierwszy, wybieram odżywkę do paznokci Eveline 8w1. Wiem, że nie każdemu pasuje, ale mi niesamowicie poprawiła wygląd paznokci i bardzo szybko rosły. Niestety, gdy tylko mi się skończyła i przestałam jej używać, wróciły one do poprzedniego stanu, więc jakby uzależniły się od niej. To jest jedyna wada, jaką zauważyłam.
W sprawach makijażowych w 2015 odkryłam dwa korektory, które bardzo dobrze sprawdzały się na mojej twarzy, a są nimi: Catrice Camouflage Cream, a także KOBO Professional Perfect Cover Stick. Jeżeli chcecie dowidzieć się więcej o moim kosmetykach - powiedźcie, a na pewno chętnie się tym z Wami podzielę. :)

7. YouTuber
Często oglądam YouTube. Osobą, którą oglądałam najczęściej byłą zdecydowanie Ewa z RLM, a na drugim miejscu Karolina Stylizacje, kolejną Zuzia - Banshee. Na wszystkie trzy kanały trafiłam przez przypadek i muszę powiedzieć, że sposób i tematyka kręcenia przez dziewczyny tak mnie urzekła, że jestem na bieżąco z każdym filmem. :)

8. Książka
Moją ulubioną książką w 2015 okazało się "Tak blisko.." Tammary Webber. Pisałam o tym w jednym poście Zaczytanej. Książka ta tak bardzo mi się spodobała, że zaczęłam poszukiwania kolejnych części, ponieważ są trzy. Drugą można znaleźć na stronie Empik, jednak trzeciej nie ma nigdzie. Nazywa się ona "Tak słodko." Jeżeli ktoś wie, gdzie można ją znaleźć, Bardzo proszę o informację!


To już wszystko. :)
Tak, jak pisałam wyżej, zachęcam do pisania własnych opinii na ten temat, również w komentarzach an dole. Czekam z niecierpliwością! :)




5 komentarzy :

  1. Też uwielbiam piosenki The Weekend :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również uwielbiam RLM i Banshee! Świetny blog, dodaję do obserwowanych! :*
    ☃ czarnakawaa.blogspot.com ☃ ❄KLIK❄

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam "Marsjanina"- świetny film! :D

    Pozdrawiam i zapraszam true-less.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetni ulubieńcy! :D

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, oglądałam "w głowie się nie mieści" i przy końcu się popłakałam :( bajka jednak potrafi wzbudzić emocje :(

    http://lovely-july-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się z każdego szczerego komentarza.
Nie dodawaj takich, typu kopiuj/wklej.
Zostaw link do swojego bloga, zajrzę. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka