19 gru 2015

Jak odnieść sukces?


Dzisiejszy post będzie może trochę tandetny, ale to nic. :) Osiągnęłam swój mały cel spośród wielu większych, dlatego chciałabym zmotywować innych do zdobywania swoich własnych szczytów.

Oto kilka porad, które powinny Ci pomóc:

1. Wyznacz sobie małe cele!
Żeby dojść na szczyt trzeba wspinać się powoli i zdobywać po kolei mniejsze pagórki. Będziesz wtedy bardziej pozytywny, ponieważ sukcesy będą bardziej widoczne.

2. Nie przejmuj się tak!
Coś Ci nie wyszło? Poszło nie po Twojej myśli? Upadłeś? To nic! Wstań i zacznij od nowa! Tyle razy, ile upadasz, tyle razy wstawaj i stawaj się silniejszy. Ucz się na własnych błędach. Tą drogą nie udało się, idź drugą i kolejną. Walcz do końca!

3. Puść to wolno!
Ktoś Ci mówi, że nie dasz rady? Wmawiają Ci, że nie podołasz? Dla mnie jest to tym bardziej motywujące, ale jeżeli dla Ciebie nie, puść to wolno. Zazdroszczą Ci, bo chcesz coś zrobić ze swoim życiem a oni tylko stoją, a bardzo często nawet siedzą i czekają na cud. Nie podążaj za tłumem.

4. Bądź realistą!
Nie porywaj się z motyką na Słońce. Wyznaczaj sobie realne, zdolne do zdobycia cele.

5. Daj na luz!
Nie spinaj się. Weź to wszystko na luzie, stres jeszcze nikomu nie wyszedł na dobre.

6. Nie odkładaj niczego na później!
Jeżeli chcesz coś zmienić, zacznij od dziś. Nie jutro, nie od początku tygodnia, nie od nowego miesiąca, teraz! Odkładając coś, nie zorientujesz się, ile to już minęło czasu.


Może nie jestem ekspertem, ale chcę Wam pokazać świat z mojej perspektywy. Mam nadzieję, że przemyślicie to, co napisałam i postanowicie coś ze sobą zrobić.
Powodzenia!





2 komentarze :

  1. Piękny wystrój bloga, obserwuję ;)
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wystrój bloga, obserwuję ;)
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się z każdego szczerego komentarza.
Nie dodawaj takich, typu kopiuj/wklej.
Zostaw link do swojego bloga, zajrzę. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka