2 wrz 2015

Harry Potter #5

Czołem wielki De!
Teraz jest noc Dudasie. To ta część doby, kiedy jest ciemno.Postać: Harry Potter
Różdżka nadal w dżinsach? Oba pośladki jeszcze całe? W porządku, idziemy.Locomotor kufer.  
Wszystko w porządku. Nic ci nie jest, nie zwariowałeś. Ja też je widzę.  
Sąąąd mouze weedze zeskooue couegrouzy?                                                         Znaczenie: Skąd może wiedzieć, że szkole coś grozi?
Możecie się śmiać! Kiedyś ludzie uważali, że nie istnieje ględatek niepospolity czy chrapak krętorogi!Postać: Luna Lovegood 
Zawsze uważałem, że my z Fredem powinniśmy dostać ze wszystkiego P, bo sam fakt, że pojawiliśmy się na egzaminach, był powyżej oczekiwań.Postać: George Weasley
Mam pomysł. Proponuję, żebyś się przymknął.Postać: Ron Weasley
Głupcy, którzy mają serce na wierzchu, którzy nie panują nad swoimi emocjami, który nurzają się w smutnych wspomnieniach i pozwalają łatwo się sprowokować… innymi słowy ludzie słabi… nie mają żadnych szans przeciwko jego mocy!Postać: Severus Snape
Hermiono, już przez to przeszliśmy… nie będziemy znowu przerabiać całego egzaminu, wystarczył raz.Postać: Ron Weasley 
Ron, jesteś najbardziej nieczułym draniem, jakiego miałam nieszczęście spotkać.Postać: Hermiona Granger 
Jedna osoba nie może czuć tego wszystkiego naraz, boby eksplodowała.Postać: Ron Weasley 
Ty to czujesz coś tylko po piwie kremowym.Postać: Hermiona Granger
Irytku, zrób jej [Umbridge] piekło w naszym imieniu.Postać: Fred Weasley
Odkręca się w drugą stronę.Postać: Minerwa McGonagall 
Odsuwając się od ciebie, próbowałem cię ochronić. Błąd starego człowieka…
Ty.. ja ciebie nie krytykuję, Harry! Ale ty… no… to znaczy… czy nie uważasz, że ty masz trochę… no wiesz… lekkiego bzika na punkcie ratowania ludzi?Postać: Hermiona Granger
Aha, Crabbe, rozluźnij trochę uścisk, bo jak Longbottom się udusi, będzie mnóstwo papierkowej roboty i obawiam się, że będę musiał o tym wspomnieć w twojej opinii, jeśli kiedykolwiek złożysz jakieś podanie o pracę.Postać: Severus Snape
Klątwa Cruciatus powinna rozwiązać ci język.
Nie musisz się wstydzić tego, co teraz czujesz. Przeciwnie… to, że odczuwasz taki ból, jest twoją największą siłą.Postać: Albusa Dumbledore
Ty nie możesz wiedzieć, jak czuje i jak myśli stary człowiek. Ale starzy ludzie ponoszą winę, jeśli zapomną jak to jest, kiedy jest się młodym… i wszystko wskazuje na to, że ja właśnie o tym zapomniałem.Postać: Albus Dumbledore 
Tydzień, który minął od chwili, gdy po raz ostatni raz widział Syriusza, wydawał się bardzo długi: rozciągał się między dwoma światami – tym z Syriuszem, i tym bez niego. 
Obojętność i lekceważenie często wyrządzają więcej krzywd niż jawna niechęć. 
Oto nadchodzi ten, który ma moc pokonania Czarnego Pana… zrodzony z tych, którzy trzykrotnie mu się oparli, a narodzi się, gdy siódmy miesiąc dobiegnie końca… A choć Czarny Pan naznaczy go jako równego sobie, będzie on miał moc, jakiej Czarny Pan nie zna… I jeden z nich musi zginąć z ręki drugiego, bo żaden nie może żyć, gdy drugi przeżyje… Ten, który ma moc pokonania Czarnego Pana, narodzi się, gdy siódmy miesiąc dobiegnie końca…  
Vernon Dursley: Co robiłeś pod naszym oknem, chłopcze?                         Harry Potter: Słuchałem wiadomości.                                                                   Vernon Dursley: Słuchał wiadomości! Znowu?                                                   Harry Potter: No… codziennie są inne.  
Fred Weasley: (…) Dumbledore ma poważne kłopoty ze znalezieniem kogoś, kto by tego nauczał w tym roku.                                                                         George Weasley: Trudno się dziwić, jak się pamięta, co się przydarzyło ostatnim czterem.                                                                                                   Harry Potter: Jeden wylany, jeden martwy, jeden pozbawiony pamięci i jeden zamknięty w kufrze przez dziewięć misięcy. No tak, chyba masz rację. 
Pani Weasley: Nie wierzę! Nie wierzę! Och, Ron, to cudownie! Prefekt! Jak każdy w tej rodzinie!                                                                                               George Weasley: A ja i Fred to co, jesteśmy tylko sąsiadami?  
Ron Weasley: No dobra, śniło mi się, że gram w quidditcha. Jak myślisz, co to znaczy?                                                                                                                     Harry Potter: Pewnie to, że zostaniesz pożarty przez jakąś olbrzymią żelkę.  
Hermiona Granger: Harry, nie zadzieraj z Malfoyem, nie zapominaj, że jest teraz prefektem, może ci utrudnić życie…                                                                 Harry Potter: Ojej, bardzo mnie ciekawi, jak to jest, kiedy ma się trudne życie. 
Ginny Weasley: Ty nas wszystkich unikasz!                                                    Harry Potter: To wy mnie unikacie!                                                                    Hermiona Granger: Może unikacie się na zmianę i nie możecie na siebie trafić? 

źródLo: http://merlin.pl/





        7 komentarzy :

        1. Nice post!
          Please view my blog! <3 <3
          http://mirjanasmagicalcorner.blogspot.rs/

          OdpowiedzUsuń
        2. Ja nie czytałam w ogóle Harrego Pottera ani nie ogladałam

          Nowy post! Official Patty :)

          OdpowiedzUsuń
        3. Kocham HP ♥

          Zapraszam http://anszelka.blogspot.com/

          OdpowiedzUsuń
        4. super <3
          http://polinapaola.blogspot.com/

          OdpowiedzUsuń
        5. Super piszesz :D Kiedyś przepadałam za Harrym <3
          U mnie nowy post, zapraszam

          http://odbicie-lustra.blogspot.com/

          OdpowiedzUsuń
        6. Niektóre teksty są bardzo zabawne :D
          http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

          OdpowiedzUsuń
        7. świetny blog, bardzo ładnie piszesz ;)
          Pozdrawiam
          NOWA NOTKA

          Obs za obs? napisz w komentarzu

          OdpowiedzUsuń

        Cieszę się z każdego szczerego komentarza.
        Nie dodawaj takich, typu kopiuj/wklej.
        Zostaw link do swojego bloga, zajrzę. :)

        Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka