22 cze 2015

Zaczytana #2


Fantastyczna książka, miło się czytało, płynnie. Polecam każdemu.

Tytuł: Uratuj mnie

Autor: Jennifer Echols

Opis: Zoey chciałaby zapomnieć. O tym, że jej ojciec spotyka się z dwudziestoczterolatką. O tym, że jej matka przeżyła załamanie. O tym, że szkolny outsider, Doug, nie daje jej spokoju. Życie Zoey jest kompletnym chaosem i dziewczyna radzi sobie z nim w jedyny sposób, jaki zna – jest idealna. Doskonała córka, doskonała uczennica, doskonała dziewczyna doskonałego Brandona. Do czasu. Pewnej nocy Zoey cudem uchodzi z życiem z wypadku. Kiedy budzi się w szpitalu, nie pamięta niczego z minionego wieczoru – wie tylko, że coś poszło bardzo, bardzo nie tak...

Cena: 32,90 zł


Czytając opis tej książki nie byłam zbytnio zadowolona. Nie jest jakiś porywający czy ciekawy, a tego właśnie szukam, jednak po przeczytaniu 20 stron książki potrafię stwierdzić, że jest fantastyczna! Na prawdę, jestem dopiero w środku, ale po prostu zachwyciłam się. Jest pisana tak lekko, prostym językiem, zrozumiała, tajemnicza (po wypadku nie wiadomo, co się stało, czemu dzieją się niektóre rzeczy). Jestem ciekawa, co się wtedy stało, bardzo! To nie jest "typowa książka dla nastolatek." Pokazuje życie pewnej młodej dziewczyny, która ma podstawowe problemy i jej życie. Na prawdę gorąco polecam.

Nigdy nie byłam tak zachwycona książką, będąc dopiero w połowie!
Gdy tylko skończę zapoznam się z innymi tytułami tej autorki! :)





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się z każdego szczerego komentarza.
Nie dodawaj takich, typu kopiuj/wklej.
Zostaw link do swojego bloga, zajrzę. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka